Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Кіровської місько...
Каталог файлів
Головна » Файли » Мої файли |
[ Викачати з сервера (1.87 Mb) ] | 15.02.2011, 11:03 |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Читання іноземною мовою як комунікативне вміння та засіб спілкування є найрозповсюдженішим засобом іншомовної комунікації, яким учні середньої школи мають оволодіти згідно з вимогами чинної програми та Державного стандарту з іноземних мов. Процес читання передбачає аналіз, синтез, узагальнення, прогнозування, висновки, виконує виховну та навчальну функції. В історичному плані читання виникло пізніше усного мовлення, проте на його основі, і стало важливим засобом спілкування та пізнання. Завдяки читанню, яке робить доступною будь - яку інформацію, передається досвід людства, нагромаджений у пізнанні. Читання як вид мовленнєвої діяльності є однією з головних практичних цілей навчання іноземної мови в середній школі. Проте не меншу роль відіграє читання у навчальному процесі як засіб навчання. Воно допомагає в оволодінні мовним матеріалом, в його закріпленні та нагромадженні. Так, мнемічна діяльність, яка супроводжує процес читання, забезпечує запам’ятовування лексичних одиниць, зв’язків між ними, а також граматичних явищ, наповнення граматичної структури, порядку слів та ін. Читання допомагає удосконалювати вміння усного мовлення: під час читання як уголос, так і про себе функціонують провідні мовні аналізатори – слухові та мовленнєво-рухові, характерні для говоріння. Уміння читати дає можливість у разі потреби підібрати необхідні друковані матеріали та препарувати їх з метою підготовки усного мовлення. На уроках іноземної мови пропоную учням виконати вправи, які б стимулювали процес спілкування англійською мовою, вдосконалювали б навички мовної та мовленнєвої компетенції, розвивали фонематичний слух учнів, вчили б співробітництву. | |
Переглядів: 397 | Завантажень: 99 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |